Welcome To My Pot Pet Pot Pet # D'La Isran # Biru Itu Indah

Pengikut Setia Ku

Jumaat, 9 Ogos 2013

Tak Boleh Nak Lelapkan Mata

Pagi dah tapi masih tak boleh tidur... plan nak tidur pukul 10 lagi sebab si dia bawa oncall pukul 12.. so nak tidur kejap laa.. tapi x jugak boleh tidur.. aduyaiii.. aku pun x tau apa yg di fikir sampai tak boleh tidur.. lepas oncall sama dia sampai pukul 2,, aku buka fb kejap.. tengok2x kejap.. rasa boring aku out.. lepas tuh nampak novel.. sambung balik baca novel.. sampai pukul 4.. pukul 4 ni plan nak tidur.. golek sana golek sini.. pusing sana,, pusing sini.. pusingan tersebut berubah terus ke arah 360 darjah celcius per minit .. buka mata,, tutup mata.. tetap juga tak boleh tidur.. kenapa ni?? siapa jugak yang diingat sampai tak boleh tidur begini.. huhuhu.. mungkin tekanan di hari raya masih terasa.. siapa yang tak tertekan,, bila dia tak balik raya tapi nampak orang best gilerr beraya.. Huh.. sakit hati!! macam aku nak block ja fb ku sendiri.. buka fb ja terus nampak orang post gambar2x mereka yang sedang bergembira sakan.. diorang tak tahu dalam diorang bergembira ada hati yang terluka.. hmm !! dah nasib.. spoil mood ~ apa boleh buat kan.. sabo je laa.. sedih juga bila bapa selalu call.. terharunya.. terasa begitu di sayangi.. nasib jugak laa tak terlampau sedih sebab berkali2x video call sama diorang yang nun jauh di sana.. memang first tuh sedih gilerr sebab x pernah lagi raya jauh dari family.. dengar takbir dalam tv,, aku terus lari.. tak mau dengar.. luruh jiwa dan raga.. itu baru cerita pasal family.. c dia?? huhu.. lagi laa aku tertekan.. dah tiga tahun kot kami raya bersama.. time dia call tuh,, baru ja aku tenang dari berduka cita lepas oncall sama parents,, sedih balik utk kesekian kalinya..  tak da rezeki untuk kami raya sama2x tahun ni.. InsyaAllah bulan 9 kita jumpa.. :)))) senyuman yang lebar gitu lo.. Harap2x laa dapat balik bulan 9.. banyak yg special bulan 9 nanti.. huh tak sabar2x.. heiihaaa... Pasir Putih... I will be there next month.. :D

Tiada ulasan: