Welcome To My Pot Pet Pot Pet # D'La Isran # Biru Itu Indah

Pengikut Setia Ku

Selasa, 1 Oktober 2013

Istikharah ???

Assalamualaikum semua..

Welcome october.. berharap dalam bulan oktober ni lebih banyak perkara yang bermanfaat dapat dilakukan.. Berharap kebahagiaan yang diimpikan kembali datang.. Sejak akhir2x ni sampai laa ke hari ini masih teringatkan si dia yang dulu.. Masih terbayang2x kan dia.. sehingga termimpi2x kan dia.. Lebih teruk sekali,, dalam kelas tak dapat fokus dah.. asyik berkhayal tentang dia.. Astagfirullah kenapa aku jadi macam ni.. Masuk sem dua ni aku nak juga buat yang lebih baik lagi dari sem pertama sampai sanggup minta break sama yang sekarang ni walaupun hati tau dia tak akan setuju memutuskan hubungan yang telah lama terbina ini.. tapi aku cuba juga bagitau dia yang aku nak fokus belajar dalam sem dua ni.. tapi dengan sekeras2xnya dia membantah.. bukan aku tak kenal keras kepala dia tuh.. apa boleh buat.. rasa bersalah pun ada juga kalau aku nak putuskan.. so kami teruskan juga la hubungan kami macam biasa.. Tapi...... (._. )



sejak akhir2x ni jujur aku katakan aku rindukan seseorang yang dulunya selalu gembirakan aku.. selalu buat aku rasa di sayangi.. walaupun kami dah lama tak berhubung,, entah kenapa tiba2x aku ingat kat dia balik.. aku rindu dia.. aku selalu mimpikan dia.. teringat balik kenangan kami bersama.. tapi sayangnya ketika dengan dia dulu.. aku tak jaga dengan baik hubungan kami.. aku selalu abaikan dia semata2x ingin behubung dengan yang sekarang ni.. masa tuh dia betul2x nak hubungan kami serius.. tapi aku bodoh.. disebabkan kenal dengan yang sekarang ni,, aku sanggup ketepikan dia.. dia laa cinta pertama ku.. bnyak knangan indah kami bersama.. susah nak lupakan dia.. tapi sebab telah kenal dgn yg skg ni, aku abaikan dia.. aku tak pedulikan dia.. aku tak jaga hati dia sampai satu tahap tanpa aku sedar aku caple dengan yang sekarang ni sedangkan aku masih capel dengan yang dulu.. tapi aku buat2x tak tahu jak.. dia masih cuba baik dengan aku walaupun aku jarang dah layan dia.. sehinggalah satu hari tuh yang sekarang ni nak buat relay kat fb.. saat tuh laa,, yang dulu itu tak muncul di hadapan ku lagi.. tak contact langsung.. hilang secara tiba2x.. hubungan kami jadi gantung di sebabkan diri ku yang tidak pernah fikirkan perasaannya.. dia terus hilang begitu saja tanpa meninggalkan jejak.. aku rindu sangat2x dengan dia.. saat ni baru terasa kehilangan dia.. terasa sangat2x yang aku masih nak kawan dengan dia macam dulu.. walaupun aku capel dengan yang sekarang ni,, aku tetap tak boleh lupakan si dia yang dulu.. jujur aku katakan aku masih sayang kan kau..

perlu kah aku istikharah? siapa yang sepatutnya aku pilih.. ?? tak terlalu muda kah untuk aku fikirkan semua ini?? aku bingung aku bingung.. :/ entah kenapa bayangan mu muncul kembali.. aku berserah dengan takdir Allah.. kalau sudah tertulis jodoh ku dengan yang dulu iaitu MR.I pastinya dia akan kembali lagi padaku tapi kalau jodoh ku tertulis pada orang lain ataupun pada MR.S aku terima.. jika itu yang di tulisNya dalam hidup ku.. aku terima aku terima aku terima.. aku redha.. : )

Tiada ulasan: