Welcome To My Pot Pet Pot Pet # D'La Isran # Biru Itu Indah

Pengikut Setia Ku

Jumaat, 25 Oktober 2013

Cerita Hari Ini

Assalamualaikum..

haiiii.. jumpa lagi.. nak cerita sikit kenangan hari ni.. kami di suruh buat kerja lapangan kat mana2x tadika utk assgmnt subjek main.. kami pilih yg dekat2x jak.. supaya senang nak pergi.. kami dah plan utk buat satu aktiviti matematik utk plajar berumur 4 tahun.. malam sebelum kami ke tadika tuh, kami telah buat persiapan yg patut di sediakan semasa kami menjalankan aktiviti itu nanti.. sambil kami buat kerja tuh, aku sempat bagitau diorang yang lain yg aku nak cubit satu pelajar.. hehehe kejam kan.. bukan apa,, aku nak lepaskan geram.. so masa kami kat tadika tuh dari jauh lagi aku dah nampak budak2x nya.. perggghh keciknya... comel jak tngok budak kecik2x mcm tuh.. kami di suruh utk tnggu kejap sbb budak2x tuh tgh buat aktiviti.. bila diorang habis jak buat aktiviti,, diorg trus serbu masuk dalam kelas.. masa diorang rebut2x tuh laa aku terus nampak satu budak yg memang comel gila.. dah laa masa tuh budak tuh bising sangat.. aku terus ckp kat kawan2x aku yg budak tuh nnti aku nak kerjakan.. hehehe,.. niat masa tuh mmg tak baik dah.. lepas tuh kitaorg pun mulakan aktiviti main kotak beracun.. aku tukang pasang muzik.. aku bagi berhenti muzik bila kotak tuh di tangan budak yg aku geram tengok tuh.. dia yg first sekali kena.. tapi dia tak takut.. dengan gembira dia buka kotak tuh and kira berapa nilai yg tertulis.. speaking english lagi tuh.. perghh mmg hebat laa.. kak nori sempat tanya namanya.. dia bagitau nama dia Alif..


ni laa budaknya.. ^^,

mmg geram tengok dia.. dah laa pendek,, kecik,, comel,, ensem,, aktif pula tuh.. masa ni aktiviti dah nak habis.. susah sangat nak ambil gmbr dgn dia.. trlalu aktif sampai susah nak tangkap.. hehehe.. masa dia nak ambil hadiah, masa tuh laa aku tak lepaskan peluang.. aku trus tarik dia then trus peluk dia.. tak trgerak dia.. tapi yg bestnya dia tak marah and tak nangis..senyum lagi bila gmbr dia nak di ambil.. kawan ku yg lain ramai yg jelez sbb tak dapat gmbar dgn dia and budak2x yg lain.. ada pun cuma sikit jak.. hahaha.. sabar laa teman2x ku sekalian.. :P




memang best and enjoy bila bersama budak2x.. dapat lupakan masalah.. dapat hilangkan stress.. apapun kenangan hari ni takkan dapat ku lupakan sampai bila2x..

Tiada ulasan: