Welcome To My Pot Pet Pot Pet # D'La Isran # Biru Itu Indah

Pengikut Setia Ku

Khamis, 14 November 2013

Hanya Tuhan yang Tahu ヅ

Assalamualaikum...

"Senah oh senah.. dah tidur ke?? aku call peah tadi tapi laki dia pulak yang jawab.. dah tidur kot dia tuh.. " Hanya rekaan semata2x.. heee ;D .. Hari ne rasa bosan pula.. dalam kebosanan tuh aku baca balik text2x lama kita.. Rindu laa katakan.. dari yang dulu2x sampai laa yang sekarang2x aku baca.. perrgghh sampai berpeluh2x membaca text2x kita tuh.. ish3x.. (ekceli tipu ja.. tak laa pula sampai berpeluh.. mcm baru balik dari joging pulak.. eksen ja tuh) kiu3x.. dalam pada ku membaca tuh,, aku dapat rasakan perubahan pada wajah ku.. mimik muka ku berubah2x.. senyum, ketawa, senyum, ketawa.. sampai salah urat di buatnya.. yg lebih teruk sekali gigi ku sampai tertanggal2x jatuh bertaburan ke lantai.. tak ke teruk macam tuh?? (eksen lagi) best sangat bila baca text dari awak.. rasa macam nak selalu text dengan awak.. tapi entah kenapa dan mengapa dan bagaimana dan sewaktu dengannya sejak dua tiga empat lima menjak ni aku dapat rasakan perubahan dari dirimu sayang.. ceeeehhhwaaa.. sayang konon.. -_-"
ok sorry3x.. yess seriusly diri mu jauh lebih berubah dari sebelum2x nya.. kalau dulu apa yg aku buat mesti dapat respon dari mu.. tapi kini,, aku ternanti2x.. tercari2x.. tertunggu2x.. respon dari mu.. tapi macam tak pandai muncul respon mu itu.. kenapa kah?? aku ada buat salah kah? aduhaaiii kalau aku ada buat salah.. maafkan laa.. jangan laa seksa jiwa dan raga ku macam ni.. jangan rajuk lama2x.. nanti aku rindu.. huhuhu..

who? who? who? takkan ada siapa yang akan peduli..takkan ada siapa yang tahu aku sedang sedih.. aku sedang ada masalah.. takkan ada siapa yang akan ambil tahu.. hanya tuhan saja yang tahu isi hati ini.. hanya tuhan saja yang tahu luka di dalam hati ini.. sedih bila terkenangkan orang macam tuh.. baru ku sedar masih ada lagi orang macam tuh di dunia ne.. kenapa laa dia tak pernah sedar.. kenapa laa dia selalu buat macam tuh.. kenapa laa dalam saat aku sedang mula ingin sayang dia,, dia akan buat hal yang menyebabkan makin lama aku rasa makin benci dia.. kalau dulu selalu dan setiap masa ingatkan dia.. rindukan dia.. tapi kini aku dapat rasakan rindu itu makin berkurang and sometimes bila dengar ja namanya di sebut, aku rasa macam benci.. benci benci dan benci.. entah kenapa.. tapi yang pasti sebab utama aku benci dia becoz dia langsung tak pandai nak hargai orang lain.. bukan dengan aku saja.. tapi dengan orang lain juga.. aku tak tahu dia anggap aku sebagai apa.. rasa macam langsung tak dihargai.. rasa macam diri ini tak wujud.. sedih juga bila diri ini dipinggirkan.. aku cuba buat dia senyum,, tapi dia buat tak hirau ja.. dia tak tahu bila dia buat macam tuh dari luar aku hanya senyum tapi di dalam luka sangat.. luka yang sangat dalam dengan sikapnya macam tuh.. kenapa? kenapa kau buat aku macam ni.. aku tidak minta apa2x pun.. aku cuma minta di hargai.. aku buat semua tuh hanya untuk kau.. aku sanggup buat itu semua asalkan kau bahagia walaupun hakikatnya aku sedang menanggung deritanya.. sanggup kau buat aku macam ne.. sanggup kau buat macam tuh kat aku.. kau fikir aku tiada perasaan kah?? tak apaa laa.. hanya mampu bersabar.. aku yakin Dia selalu ada bersama2x ku.. Dia selalu dengar rintihan hatiku..

Tiada ulasan: