Welcome To My Pot Pet Pot Pet # D'La Isran # Biru Itu Indah

Pengikut Setia Ku

Selasa, 5 November 2013

Sandakan I'm Back !!!

Assalamualaikum..

Salam Maal Hijrah 1435H pada semua umat islam.. Hari ni aku happy sangat.. bukan happy deepavali ok.. ini happy sebab tiket nak balik sandakan dah beli.. jyeaaahh.. Hanya tuhan jak yang tahu perasaan ni.. lama rasanya tak balik sandakan.. lama rasanya tak jumpa mak.. lama rasanya tak peluk and cium pipi dan tangan mak.. lama rasanya tak gaduh dengan adik.. lama rasanya tak rasa masakan mak.. lama rasanya tak makan bakso.. lama rasanya tak balik kampung.. lama rasanya tak jumpa orang2x yang di kenali sekalian and lama rasanya tak makan penumbuk sebab tulis banyak sangat "lama rasanya" keh3x.. aku bukan apa, teruja sangat.. lama kot tak balik.. bnyak sangat yang di rindu.. rindu pada kampung halaman.. insyaAllah bulan satu ni aku akan lepaskan rindu itu semaksima mungkin.. dah laa raya tak dapat balik.. cuti sem bulan 9 hari tuh pun tak dapat balik juga.. tak sedih kah macam tuh? tak boleh juga salah kan takdir.. dah takdir aku tak dapat balik masa tuh.. nak buat macam mana.. ada masalah yang tak dapat dielakkan.. jelez juga bila kengkawan asyik balik kampung ja.. dalam hati pernah juga terlintas.. bila laa aku dapat balik ni.. huhu.. 
jyeaaahhhh.. :D

Alhamdulillah dengan bukti tiket di atas bulan satu nanti aku balik laa ke Sabah.. tak sabarnyaaaa.. rasa nak balik ja esok.. thanks to my chum eka,, sebab penat2x tolong call sana sini nak urus tiket ku.. padahal dia tak balik.. tapi bertungkus lumus pula nak urus tiket ku.. tak pa2x.. nnti aku balik dari sandakan aku bawakan kau kuih telinga oke.. hihihiihi.. serius aku tak sabar nak balikkkk... kepulangan ku kali ni takkan ku sia2x kan walaupun sesaat yang berlalu.. cehhh.. akan kugunakan sebaik2x nya.. sekian berjumpa lagi.. bubye.. ;)

2 ulasan:

ArifahLee berkata...

Excited sgt napok gayonyo.

D'La Isran berkata...

excited nok kelik sabah boh.. :D