Welcome To My Pot Pet Pot Pet # D'La Isran # Biru Itu Indah

Pengikut Setia Ku

Isnin, 16 September 2013

Teman

Assalamualaikum cinta...

Hari ni dah masuk 11 hari kami bercuti.. housemate semua mesti tengah menikmati saat2x akhir bercuti ni.. tak lama lagi cuti habis.. kembali laa mereka2x itu semula ke rumah ini.. mesti best bercuti kan?? haissh siapa yang tak rasa best.. dapat balik kampung kot.. duduk dengan family.. mesti laa best.. aku?? hmm tak payah cakap laa.. buang masa..!! :/ selalunya paling malas laa bab2x update blog ni.. (ye ke??) ok.. mesti tak percaya sebab akhir2x ni aku rajin update blog.. aku mengaku.. -.-' memang sejak dua tiga empat lima menjak ni aku rajin sikit dan banyak update blog SEBAB faktor kebosanan dan disebakan cuti ni sangat membosankan diriku.. maka dengan itu,, aku rajin2x kan laa diri ini untuk update blog selalu agar dapat mengeratkan hubungan ku sama blog ni.. nanti dia kecik hati pula sebab tak dihiraukan.. keh3x..

tak kenal maka tak kenal laa.. :D

Nak kenal juga? kan hari tu dah bagi kenal.. eh lupa pula.. masa tuh tak cukup 11 orang.. ok laa.. aku kenalkan.. dari kiri.. nama dia Nur Fatihah,, pnggil Tyha merangkap ketua rumah kami.. kedua tuh Kaswahzikah,, panggil Eka atau lebih dikenali sebagai (Siew Ling) merangkap hal ehwal kanak2x.. ketiga tuh Siti Sapura,, panggil Pura merangkap hal ehwal dalam rumah.. kelima itu Siti Noradilah iaitu aku laa tuh.. alaa panggil Dila ja.. ok add FB aku ni D'La Isran and follow Twitter aku ni @DLaIsran.. hehehe.. sempat lagi promote.. haa aku tak ada rangkap apa2x.. rangkap dalam pantun ada.. pantun dua kerat je ok.. 

Masa jalan2x nak ke sana nak ke sini,,
alaa saja2x ja ni...

Errr.. betul ke tuh?? ok seterusnya tuh nama dia Maslina,, panggil Kina merangkap setiausaha Gombak.. ok seterusnya.. nama dia Ariulagi panggil Ari merangkap menteri dalam negeri.. yang ke sebelahnya (ayat baru) itu pula namanya Nur Farahin Binti..?? ehhh tak payah laa.. panggil dia Farah merangkap pengusaha Mydin.. Seterusnya pula namanya Norizam.. panggil dia zam2x alaaa ka zam.. hehe.. pnggil dia Nori merangkap ketua puteri islam.. :P ok yang next tuh atau lebih dikenali sebelah tudung oren tuh nama dia Nurul Syahiera,, panggil Ira merangkap ketua keselamatan daerah Johor.. ok seterusnya yang duduk tuh.. ehh ada dua orang pula duduk.. ok yang peace tuh.. eh dua2x pula ada peace.. ok laa duduk sambil peace nampak gigi.. eh dua2x nampak gigi.. ok laa yang pakai tudung hitam tuh nama dia Raudatul Janah,, panggil Janah merangkap kepada isteri ketua polis di raja Malaysia tahan tumpahnya darah ku.. dan yang akhir itu namanya Norfaridah,, panggil Faridah merangkap laksamana hang percaya hang bodoh.. hehehe.. ok.. dah kenal kan.. Huh!! -_-" penat den memperkenalkan para primadona2x sekalian.. semua ada jawatan tuh.. well.. biasa laa.. haa time bergambar ni time kemas2x nak balik hostel.. gambar ni masa kami kat kem BIG hari tuh.. alaa cerita pasal BIG tak terupdate.. memang banyak pengalaman.. and banyak kenangan indah.. tapi sebab x sempat nak cerita disebabkan busy dengan aktiviti kat kolej dan exam and sewaktu dengannya.. hmm rasa terharu juga sebab ni laa gambar FIRST kami sebelas berkumpul.. selalunya berdua,, bertiga berlapan.. tapi ni laa satu2xnya gambar kami lengkap satu rumah.. hmm selama berapa bulan bersama,, tipu laa kalau aku cakap kami sentiasa berganding bahu.. aku akui selama kami bersama ada juga berselisih faham.. and ada laa juga gaduh2x kecik.. namanya juga asam garam rumah tangga.. tapi kami bukan ja asam dan garam.. segala cuka, gula, kicap,, budu,, soflan,, clorox semuanya ada. kita di dunia ni kan mana ada yang sempurna.. baru2x ni pun aku gaduh dengan bestie aku sendiri.. hmm biasa laa kalau hati tengah panas.. akal fikiran akan jadi tak waras.. nasib gaduh kecik ja.. alhmdulillah lepas tuh ok.. kalau api lawan api mesti jadi berapi2x.. sebagai seorang hamba Allah yang biasa aku berharap laa lepas ni hubungan kami semua sentiasa baik.. aku tak mengharapkan agar kami tak bergaduh.. itu semua mustahil.. semua ada keras kepala sendiri.. tak mustahil kami akan bergaduh lagi.. tapi berharap laa walaupun kami bergaduh,, hubungan kami tak musnah.. persabatan kami tak putus.. aku sayang diorang macam aku sayang keluarga ku.. berharap mereka pun macam tuh.. berharap mereka dapat terima kekurangan ku seadanya.. andai satu hari nanti kami dipisahkan.. aku takkan lupakan kenangan2x kami bersama.. video yang aku rakamkan tuh.. aku takkan buang sampai bila2x.. hanya itu laa saja yg akan dapat mengubati rindu ku pada mereka bila kami ditakdirkan berpisah.. ok to my beloved friends semua.. jangan lupakan aku k.. aku tahu sepanjang kita bersama,, mustahil aku tak da kasih sakit hati kamu.. sama ada sedar ataupun tidak.. sama ada sengaja ataupun tidak.. aku minta maaf banyak2x.. plzz jangan benci aku.. aku takkan rasa tenang kalau ada orang yang benci aku.. maafkan aku k.. :) : )

oh yaa.. pasal merangkap2x di atas tuh.. harap tiada yang marah.. itu cuma gurauan semata2x.. tiada kena mengena pada yang minum ataupun yang makan.. hehe.. :D :D

sekian..

Tiada ulasan: