Welcome To My Pot Pet Pot Pet # D'La Isran # Biru Itu Indah

Pengikut Setia Ku

Jumaat, 13 September 2013

Rindu Di Kejauhan

Assalamualaikum cinta..

Rindu,, rindu,, rindu.. !!! makkk rindu... rindu nak cium pipinya.. rindu nak di cium lagi.. :( Berapa bulan dah tak cium pipinya.. berapa bulan dah tak cium tangannya.. berapa bulan dah tak duduk berbual dengannya.. rindu yg teramat sangat kat dia.. tak boleh dah nak jaga dia.. tak boleh dah nak perhatikan gerak geri dia.. teringat balik masa kat sana.. ke mana dia pergi.. mesti aku nak tahu.. macam aku pula yg ibu.. hehe.. alhmdulillah laa.. hari2x call dapat laa tahu macam mana keadaan diorang kat sana.. rindunya balik sandakan.. kalau di bagi peluang nnti balik sandakan.. aku takkan sia2xkannya.. aku akan jumpa semua orang2x yang ku sayang.. yang di tinusa tuh pula.. lama tak dengar cerita.. tertanya2x juga,, macam mana dia sekarang ni.. sejak ambil result hari tuh,, hari tuh laa hari terakhir aku nampak dia.. nak call.. terasa malu pula.. aissshh.. seksa betul kalau rindu ni.. ramai betul aku rindu.. sampai tak blh tersenarai sudah.. kalau di sebut nama satu2x cnfrm semput.. haaa semput laaaaggiii.. kalau balik sandakan jak sebenarnya tak bermakna betul bagi ku.. lebih bermakna kalau blik kg.. dengan cazen2x.. mesti bessttttttttt.. yaa Allah rindunya.. terbayang2x sudah pantai tempat nombor satu paling menarik kat kg tuh.. tempat utama yg akan kami pergi setiap kali balik kg.. tempat kami bermandi manda.. tempat kami sekeluarga berkumpul.. tempat kami main motor.. di pantai itu juga laa tempat kami semua berlumba halal.. keh3x.. dan pantai itu juga laa tempat menjadi saksi first day dating dengan ex.. tettttttt.. 0oo ya,, cakap pasal ex.. sejak akhir2x ni aku selalu ingat dia.. di fb dia jarang dah nak tegur2x aku.. bukan jarang.. langsung tak tegur pun.. grrr.. sombong.. tapi sebenarnya hubungan kami gantung.. tiada pun kata putus dari kedua2x pihak.. hmm cpel dgn yg skg ni pun sbb kecewa dgn yg dulu.. kononnya nak kasih jelez dia.. aiiishh makin aku kasih jelez,, makin aku pula yg jelez.. tak sangka pula dengan yg sekarang ni jadi serius.. padahal aku tak serius pun dengan dia.. aku anggap dia kawan ja.. 3 tahun kami kawan tak sangka tercapel pula..-_- sekarang dah tak boleh elak dah.. sekarang ni tengah berusaha nak cari alasan untuk breakk off sama dia.. tapi aku takut dia kecil hati.. banyak dah jasanya dengan aku..
haisshhh bingung otak dibuatnya.. hanya mampu merindui mereka2x semua ini terutama ibu ku dari kejauhan.. semoga kenangan2x dulu dapat diulang kembali.. miss that moments.. tak akan pernah ku lupakan sampai bila2x.. ^^

Tiada ulasan: