Welcome To My Pot Pet Pot Pet # D'La Isran # Biru Itu Indah

Pengikut Setia Ku

Ahad, 8 September 2013

Be Strong

Assalamualaikum..

hari ni tiga orang housemate dah balik.. baru ja hantar tadi.. rasa macam nak nangis ja.. sekarang tinggal seorang diri dalam rumah yang besar.. sunyi sepi.. rasa kosong.. rasa sedih pedih pun ada.. huhu.. heiiiii mimpi buruk ka aku ni?? tak pernah pun aku terfikir akan jadi macam ni.. -_- sabar laa hati.. ingat org tersayang di sandakan tuh.. :) esok try klu dapat kerja sana.. klu dapat alhmdulillah.. tak juga aku gila berkurung di rumah ni ja.. semua ni aku tak takut.. yang aku takut menanti keputusan diorang kat sandakan tuh.. kalau keputusan diorang mengatakan aku mesti pergi.. selamat tinggal laa KL.. huhu.. rasa macam tak rela ja nak balik walaupun hati kata memang nak balik.. hanya menanti dengan sabar dan tawakal ja.. apapun keputusan diorang aku ikut.. :) family lebih utama dari segalanya.. jyeaaahh..

Tiada ulasan: