Welcome To My Pot Pet Pot Pet # D'La Isran # Biru Itu Indah

Pengikut Setia Ku

Ahad, 15 Disember 2013

Cepat Sembuh Sayang Ku (._ .)

Assalamualaikum..

Aku pikir benda ni takkan jadi lagi.. tapi benda yang sama kembali semula.. aku pikir aku boleh teruskan belajar macam biasa tanpa pikir apa2x lagi.. tapi sejak akhir2x ni buat aku pikir balik bila kejadian tuh datang lagi.. Ya Rabb.. dugaan apa lagi ni.. kesian dia,, makin hari sakit tuh makin kuat.. sampai tak boleh nak makan.. semalam risau sangat2x.. kol jak mama kata masih macam tuh.. macam tuh apa? sampai mama kata kena balik sandakan nak bawa g hospital.. kusut di buatnya macam ni.. hati siapa yang tak risau.. tapi alhamdulillah lega sikit bila kol mama tadi, mama gitau bapa dah boleh turun pekan and masa bapa balik aku sempat cakap dengan dia.. bapa kata sakit tuh kurang sikit tapi diorang tetap balik sandakan esok untuk periksa balik sakit bapa ku tuh.. lebih sedih bila bapa cakap tak payah risau pasal dia.. jangan di pikir sangat.. Semudah itu kah? aku pun ada hati, aku pun ada perasaan.. mana mungkin aku tak pikirkan semua tuh.. sampai pukul enam masih tak dapat tidur sebab pikirkan semua ni.. stay atau pergi jak?? aduiiii peningnyaaaa.. dah sem 2.. dah nak masuk sem 3 dah.. kenapa sampai macam ni sekali.. Hanya mampu berserah.. semoga semuanya di permudahkan.. aminnn.. 

Tiada ulasan: