Welcome To My Pot Pet Pot Pet # D'La Isran # Biru Itu Indah

Pengikut Setia Ku

Isnin, 30 Jun 2014

Mimpi Buruk

Assalamualaikum..


Haii u olss.. hari kedua puasa hari ni.. masi mamai lagik.. tak dapat laksanakan semuanya dengan sempurna.. in sya Allah akan diperbaiki lagi.. hari ni nak update sikit pasal sesuatu yg mengganggu jiwa dan ragu ku semenjak dua tiga hari ni.. first masa round2 FB hari tuh, nampak org post kanser di leher tumbuh disebabkan guna shampoo.. aku tak baca habis sebab nampak gambar tuh buat aku geli.. sampai sekarang terbayang2.. rasa seram sejuk.. semoga dijauhkan dari dapat penyakit macam tuh.. yang kedua pula, hari tuh aku buka FB juga then nampak kawan kat sandakan post gambar diorang jalan2 pegi taman buaya.. siap duduk atas buaya tuh lagik.. then lepas tuh macam biasa laa aku mesti nak tengok running man sebelum tidur.. masa tengok tuh dalam cerita tuh diorang kena buat misi di dalam hutan bersama2 dengan pelbagai jenis binatang.. and then masa tuh jugak Kwang Soo dapat buaya sebagai misi dia hari tuh.. fuhh hari tuh kiranya banyak kali jugak laa nampak buaya.. so bila dah tido tuh termimpi laa buaya masa tuh kat bawah rumah kami jak.. and dlm mimpi masa tuh hujan lebat and bawah rumah banjir sebab tuh timbul buaya.. oke sini aku nak cakap sikit, ada dua jak aku terfikir mungkin cuma mainan tido sebab siang tuh aku banyak sangat nampak buaya kat dalam laptop ni.. mungkin tuh salah satu sebab aku mimpi buaya.. kedua pula sebelum ni pun aku pernah mimpi buaya jugak.. bukan sekali tau.. dah banyak kali.. tak tahu yang kali ni masuk kali ke berapa dah.. tapi yg pasti aku memang selalu mimpi pasal buaya.. rasa tak sedap hati aku pun tanya en.google tafsir mimpi pasal mimpi buaya ni.. dan aku temui jawapannya..
Melihat buaya di air melambangkan anda tidak boleh mempercayai seseorang, baik teman atau lawan atau juga melambangkan pencuri atau pedagang@peniaga yang tidak jujur.
 buaya adalah haiwan sungai. ia menunjukkan khianat, degil dan jahat. jika bermimpi buaya di air membawa maksud buruk, jika di atas tanah membawa erti lemah dan terhina.
so lepas baca ni aku pun terfikir2 laa.. betul ka ada orang nak buat khianat dgn aku ni.. betul atau tak tuh Allah jak yang tahu.. aku hanya berserah padaNya.. semoga ianya sekadar mainan tidur dan tidak mempunyai maksud apa2.. Wallahu a’lam..
 

                                              




Tiada ulasan: