Welcome To My Pot Pet Pot Pet # D'La Isran # Biru Itu Indah

Pengikut Setia Ku

Ahad, 7 Disember 2014

Alhamdulillah ^_^

Assalamualaikum..

Hai u all.. nak cerita sikit ni.. izinkan diri ini memulakan cerita yang begitu menghayat hati.. plzz sediakan tisu masing-masing.. takut orang lain nampak kau tengah nangis.. nanti tak pasal-pasal di kata mat@minah jiwang pulak.. :D okey laa.. sekarang ni tengah update blog kat laptop aku sendiri.. laptop baru ke?? kan laptop hari tuh dah rosak?? so ni mesti laptop baru.. an an an.. haha.. tak laa.. ni laptop yang rosak tuh laa.. Alhamdulillah, dah okey dah.. okey aku nak cerita laa ni mcm mana boleh okey.. 25 bulan 11 baru-baru ni kitaorang dah dapat ptptn.. yeahhhh..!!! dah semestinya laa enjoy berabis an an an.. tunggu pt tuh bukan main lama lagik.. tapi bila dah dapat pt tuh.. tak sampai sebulan dah habis.. adoyy hampeh.. so dijadikan cerita laa.. masa dapat pt hari tuh, hari khamis kami memang takde kelas.. so kitaorang pun plan nak jalan-jalan g times square.. jalan punya jalan.. ternampak pulak kedai handphone.. saja singah nak tengok-tengok.. masa tengok-tengok tuh ternampak kedai laptop.. kitaorang pun singgah sana.. masa tuh terfikir pulak nak tanya berapa harga laptop kalau nak repair.. bila dah jelaskan dengan orang kedai tuh, dia kata kalau nak repair dalam 100ringgit mcm tuh.. aku pun terkejut jugak.. ekceli masa dpt pt tuh, aku memang nak repair kat lecturer ku je.. repair kat dia dalam 350.. perggghh jauh beza kot.. so aku plan laa nak g times square sabtu tuh.. tapi memandangkan kelas takde jumaat tuh,, aku pegi laa jumaat tuh bawa laptop aku ni.. tapi masa sampai kat sana dia kata nak repair laptop aku tuh kena bayar 200ringgit.. lantak laa.. bayar jela.. yg penting laptop aku boleh guna semula.. tapi yang sedihnya video and gambar-gambar yang lain dah kena buang sebab aku format laptop aku.. dah berat sangat kan.. okey tuh je laa kot.. sabtu tuh pula kami pergi lagi perpustakaan negara.. sakit kaki tuh tak payah cakap laa.. perit sangat dohh.. k laa.. tuh je untuk kali ne.. see u went i see u.. 

Sekian :)

Tiada ulasan: